GRATIS SOCIAL MEDIA SCAN – KLIK HIER

POIESZ DUPESZ

influencer marketing campagne

PROJECT:

POIESZ DUPESZ

Om de samenwerking tussen Sentio en Poiesz Supermarkten te optimaliseren en zo de verkoop van Sentio-producten te stimuleren én de aantrekkingskracht van Poiesz op een jongere doelgroep te vergroten, is er een slimme influencer marketing campagne opgezet.

Door samen te werken met regionale influencers kregen de Sentio-producten bij Poiesz op een organische manier de aandacht die ze verdienden.

De content die hiervoor werd ingezet, focuste op het feit dat de producten van Sentio een goed en betaalbaar alternatief zijn voor de duurdere, bekende merken. Een slimme zet, want zo werd er direct ingespeeld op de prijsbewuste houding van de Gen Z doelgroep en meegelift op het bekendere ‘dupes’ concept.

 

HET PROJECT

+ influencer marketing strategie

+influencer marketing campagne

Influencers uit de regio

Poiesz Supermarkten heeft meer dan 80 supermarkten in Noord-Nederland. Om deze reden zijn we specifiek op zoek gegaan naar influencers die niet alleen binding hebben met Noord-Nederland, maar ook hun following uit deze regio komt. 

Meer dan 115.000 impressies

Ondanks de beperkte omvang van de campagne – slechts vier content items en een selectie van regionale influencers – bereikte deze maar liefst 115.000 mensen. Een bewijs dat influencer marketing, mits goed ingezet, ook met minimale middelen een grote impact kan hebben.

ONZE PASSIE

Wij zijn gepassioneerd over het maken van creatieve uitingen die leiden tot resultaat voor onze klanten.

× Stuur een bericht